Мектеп психологы - КГУ Курчумская СШ №1 http://1-kurchum.mektebi.kz/ ru Мектеп психологы - КГУ Курчумская СШ №1 DataLife Engine «ЖОЛАУШЫ» психологиялық тренингтік жаттығу. http://1-kurchum.mektebi.kz/main/312-zholaushy-psihologijaly-treningtk-zhattyu.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/312-zholaushy-psihologijaly-treningtk-zhattyu.html «ЖОЛАУШЫ» атты топтық психологиялық тренингтік жұмыс жүргізілді. Тренинг 3 кезеңнен тұратын жаттығулардан құрылды. "Құпиясы бар парақ» ойыны,«Өмір жебесі», «Өмір жолы», «Кішкене текшелер үйі» атты видеожазбалық оқиғаны тыңдап, талдады. Өздерін өмірдің үлкен жолында келе жатқан жолаушы екенін,туған сәттен бастап қазіргі уақытқа дейінгі аралыққа ойша шолу жасап, содан кейін болашақты елестетті. Түзу, шеңбер тәріздес, зигзаг бейнелі, бұтақ тәріздес салынған жебелердің ішінен өздеріңіздің өмірлік цикліне сәйкес келетін суретті таңдап, себебін сипаттап берді.
Жағымды оқиғалары (жетістіктері мен қуаныштары), сәтсіздіктерімен  (сәтсіз тәжірибе) бөлісті. 
Оқушылар жақсы көңіл-күйде, ойларын ашық айта білді. Белсенділіктері жоғары болды.
 ]]>
«ЖОЛАУШЫ» атты топтық психологиялық тренингтік жұмыс жүргізілді. Тренинг 3 кезеңнен тұратын жаттығулардан құрылды. "Құпиясы бар парақ» ойыны,«Өмір жебесі», «Өмір жолы», «Кішкене текшелер үйі» атты видеожазбалық оқиғаны тыңдап, талдады. Өздерін өмірдің үлкен жолында келе жатқан жолаушы екенін,туған сәттен бастап қазіргі уақытқа дейінгі аралыққа ойша шолу жасап, содан кейін болашақты елестетті. Түзу, шеңбер тәріздес, зигзаг бейнелі, бұтақ тәріздес салынған жебелердің ішінен өздеріңіздің өмірлік цикліне сәйкес келетін суретті таңдап, себебін сипаттап берді.
Жағымды оқиғалары (жетістіктері мен қуаныштары), сәтсіздіктерімен  (сәтсіз тәжірибе) бөлісті. 
Оқушылар жақсы көңіл-күйде, ойларын ашық айта білді. Белсенділіктері жоғары болды.
 ]]>
admin Thu, 14 Mar 2024 18:06:31 +0600
«Біз және біздің сынып» тақырыбында тренингтік түзету жаттығу жұмысы жүргізілді. http://1-kurchum.mektebi.kz/main/300-bz-zhne-bzd-synyp-tayrybynda-treningtk-tzetu-zhattyu-zhmysy-zhrgzld.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/300-bz-zhne-bzd-synyp-tayrybynda-treningtk-tzetu-zhattyu-zhmysy-zhrgzld.html Мақсаты: Қобалжуды төмендету, топ ішіндегі ұйымшылдыққа жету, өзінің жеке «Менің» «Біз» ұғымының жалпы бөлімі екенін түсіну.
Түзету  жаттығулар: «Жел соғады», «Қолғаптар», «Сүйіспеншілік», «Айдаһар», Ширату «30-ға дейін санау» сияқты жаттығулар өткізілді.
Жаттығулар оқушылардың танымдық процестерін дамытуға, мазасыздану деңгейінің төмендеуіне оң әсерін берді. Оқушылар берілген тапсырмаларды қызығушылықпен белсенді түрде орындап, бір-бірлеріне деген достық қарым-қатынастарын нығайта түсті.
Жауапты: Г.К. Мусабаева, А. Ануарханқызы
]]>
Мақсаты: Қобалжуды төмендету, топ ішіндегі ұйымшылдыққа жету, өзінің жеке «Менің» «Біз» ұғымының жалпы бөлімі екенін түсіну.
Түзету  жаттығулар: «Жел соғады», «Қолғаптар», «Сүйіспеншілік», «Айдаһар», Ширату «30-ға дейін санау» сияқты жаттығулар өткізілді.
Жаттығулар оқушылардың танымдық процестерін дамытуға, мазасыздану деңгейінің төмендеуіне оң әсерін берді. Оқушылар берілген тапсырмаларды қызығушылықпен белсенді түрде орындап, бір-бірлеріне деген достық қарым-қатынастарын нығайта түсті.
Жауапты: Г.К. Мусабаева, А. Ануарханқызы
]]>
admin Wed, 14 Feb 2024 14:57:52 +0600
5-ші және 10-шы сынып оқушыларының бейімделу жағдайын психологиялық зерттеу қорытындылары http://1-kurchum.mektebi.kz/main/299-5-sh-zhne-10-shy-synyp-oushylaryny-bejmdelu-zhadajyn-psihologijaly-zertteu-orytyndylary.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/299-5-sh-zhne-10-shy-synyp-oushylaryny-bejmdelu-zhadajyn-psihologijaly-zertteu-orytyndylary.html          25-ші қаңтар күні жоспарға сәйкес Директор жанындағы отырыс өткізілді. Отырыста педагог-психолог А. Ануарханқызы «Оқушылардың орта буында оқуға бейімделуін зерттеу нәтижелері мен ұсыныстар» және «10-шы сынытарды жалпы сыныптық бақылау, бейімделу жағдайы» тақырыптарында жүргізілген психологиялық жұмыстармен таныстырды.
        10-шы сынып кезеңінде оқушылардың бойында болатын өзгерістердің ерекшеліктері, мамандандырылған оқытуды қолдау туралы, «Мамандықты дұрыс таңдауға арналған сауалнама» қорытындылары, «Суицидтік мінез-құлықты анықтау тестінің көрсеткіштік нәтижелері» таныстырылып, зерттеу жұмыстарының қорытындылары бойынша оқушыларды педагогикалық-психологиялық қолдау үшін сынып жетекшілерге, мұғалімдерге ұсыныстар берілді.
         5-ші сыныптардың бейімделу жағдайын зерттеу бойынша «Мектепке қарым-қатынасым» сауалнамасы, «Социометрия» әдісі, «Оқу мотивациясын анықтайтын  сауалнамасы» ( Н.Г. Лусканова әдістемесі) жүргізілді. Жүргізілген  диагностикалар  оқушылардың   жеке тұлғалық ерекшеліктерін, оқуға   қызығушылықтарын және сыныптағы қарым – қатынас жасау деңгейлерін, бейімділіктерін айқындады. 
Әр әдістеменің қорытындысы кесте, диаграмма түрінде пайыздық көрсеткіштерімен педұжымға таныстырылды. Соңында «Сабақта оқушының  жетістікке жету жағдайын тудыра білу керек!» және зерттеу қорытындысына сәйкес  орта буынға жақсы  бейімделуді жақсы қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар берілді. 
           Оқушыларды педагогикалық-психологиялық қолдау үшін пән мұғалімдеріне жаднама берілді.

]]>
         25-ші қаңтар күні жоспарға сәйкес Директор жанындағы отырыс өткізілді. Отырыста педагог-психолог А. Ануарханқызы «Оқушылардың орта буында оқуға бейімделуін зерттеу нәтижелері мен ұсыныстар» және «10-шы сынытарды жалпы сыныптық бақылау, бейімделу жағдайы» тақырыптарында жүргізілген психологиялық жұмыстармен таныстырды.
        10-шы сынып кезеңінде оқушылардың бойында болатын өзгерістердің ерекшеліктері, мамандандырылған оқытуды қолдау туралы, «Мамандықты дұрыс таңдауға арналған сауалнама» қорытындылары, «Суицидтік мінез-құлықты анықтау тестінің көрсеткіштік нәтижелері» таныстырылып, зерттеу жұмыстарының қорытындылары бойынша оқушыларды педагогикалық-психологиялық қолдау үшін сынып жетекшілерге, мұғалімдерге ұсыныстар берілді.
         5-ші сыныптардың бейімделу жағдайын зерттеу бойынша «Мектепке қарым-қатынасым» сауалнамасы, «Социометрия» әдісі, «Оқу мотивациясын анықтайтын  сауалнамасы» ( Н.Г. Лусканова әдістемесі) жүргізілді. Жүргізілген  диагностикалар  оқушылардың   жеке тұлғалық ерекшеліктерін, оқуға   қызығушылықтарын және сыныптағы қарым – қатынас жасау деңгейлерін, бейімділіктерін айқындады. 
Әр әдістеменің қорытындысы кесте, диаграмма түрінде пайыздық көрсеткіштерімен педұжымға таныстырылды. Соңында «Сабақта оқушының  жетістікке жету жағдайын тудыра білу керек!» және зерттеу қорытындысына сәйкес  орта буынға жақсы  бейімделуді жақсы қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар берілді. 
           Оқушыларды педагогикалық-психологиялық қолдау үшін пән мұғалімдеріне жаднама берілді.

]]>
admin Thu, 25 Jan 2024 15:59:24 +0600
«ҰБТ-ға дайындауда ата-аналарға арналған психологиялық ұсыныстар» тақырыбында ата-аналармен кездесу өтті http://1-kurchum.mektebi.kz/main/258-bt-a-dajyndauda-ata-analara-arnalan-psihologijaly-synystar-kezdesu-tt.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/258-bt-a-dajyndauda-ata-analara-arnalan-psihologijaly-synystar-kezdesu-tt.html ҰБТ мәселесі бойынша мектеп әкімшілігінің ұйымдастыруымен 11 «А» сынып ата-аналарын педагогикалық және психологиялық қолдау көрсету мақсатында ата-аналармен кедесу өтті.
Кездесу барысында:
-оқушылар мен ата-аналарды ҰБТ тапсыру ережесімен таныстыру;
-оқушылардың қазіргі уақыттағы дайындық деңгейлері;
-мамандық таңдау бойыша Қазақсандағы ЖОО-ны туралы толық мәлімметер бар сайттар, желілермен таныстыру;
-пән мұғалімдері оқушылардың дайындық деңгейлеріне, қосымша сабақтарының өтілуіне тоқталу.
-ҰБТ-ға дайындалуда психологиялық қолдау бойынша ата-аналарға ұсыныс кеңестер беру, «ҰБТ-ға дайындығым» сауалнама қорытындысы  және мінез-құлық ерекшеліктерін, мазасызық деңгейлерін анықтау нәтижелерімен таныстыру қойылды.
Педагог-психолог А. Ануарханқызы: Ұлттық Біріңғай Тестілеу – тестік технологияға негізделген. 2004 жылы алғаш рет Қазақстанда емтихан тапсырудың жаңа моделі – Ұлттық Біріңғай Тестілеу енгізілді. Тестілеу емитиханның негізгі формасы ретінде білім беру үрдісіндегі оқушылардың алдын ала дайындығын талап етеді. ҰБТ-ге дайындық барысында мектеп бітіруші түлек бойыңда үлкен күш қуаттың, анық ойдың, жақсы көңіл-күйдің болуы қажет Тестік тапсырмаларды орындауға көп машықтану, жаттығу тесттік баллды жоғарылатуға шынайы жол ашады. Жаттығу кезінде баланың өзі -өзі реттей білуі мен өзін - өзі бақылай білу дағдылары қалыптасады. Осындай жағдайда ата – ана тарапынан балаға психологиялық қолдау көрсетуі өте маңызды. Тестілеу бала мен ата –ана өміріндегі жауапты кезең болып табылады, оның нәтижесі балаңыздың   болашағын анықтайды
Түлектерді ҰБТ-ге дайындауда білімді субьект ретінде қалыптастыру үшін - жетістікке жетуге бағыттайтын, кездесетін кемшіліктерді ашып, түзету, дамыту, қолдау  жұмыстарын жүргізетін негізгі топ – пән мұғалімері, сынып жетекші, ата-аналар және педагог-психолог болып табылады. 
Біздің тарапымыздан тестілеуге дайындық кезеңіндегі іс-әрекет стратегияларымен тактикаларына жаттықтыру; Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағыттау дағдыларына үйрету, Өз күшіне сенімін арттыру, ерік-жігерін күшейтуге бағыталған жұмыстарды жасаймыз.
Әрине, әр ата-ана баласына деген сезімін түрліше жеткізеді. Қандай жағдай болмасын, баланың өзіне деген сенім тудырып, қолдап отыру керек. Бала бір істен қателескен жағдайда оған шыдамдылық көрсету керек. Рас, кейде өзге біреудің балалары бойындағы қабілеті айрықша сияқты көрінеді. Бірақ ол басқа бала. Сондықтан әр баланың өзінің жеке басының ерекшелігін, ешкімге ұқсамайтын кейбір қасиеттерін сезіну керек. Кейде бала бір сәтсіздіктерге ұрынады. Ата-ана уайымдап, баланың еш нәрсеге икемі жоқ, қабілетсіз деген қорытындыға келеді. Осыдан баланың өзіне деген сенімі күрт жойылады, қолын қусырып, кездескен қиыншылықтарды жоюға дәрменсіз болады. Мұндай жағдайда ата-ана баласының жай ғана талпынысының өзін қолдап түсіне білуі керек. Ең бастысы, бала біздің оны қалай бағалайтынымызды және одан не күтетінімізді сезінуі және түсінуі тиіс.
ҰБТ-ға дайындауда ата-аналарға арналған психологиялық ұсыныстар:
Слайд 2 – 16- ға дейін таныстыру, талдау.
«ҰБТ-ға менің дайындығым» сауалнама нәтижелері:
Слайд 17 – 33 –ке дейін таныстыру, талдау.
Суицидтік мінез-құлықты анықтау тестінің көрсеткіштік нәтижелері:
 (авторы М.В. Горская)
Слайд 34 – 39 –ке дейін таныстыру, талдау.
Ата-аналармен ойын (баланы жақсы көрудің «Отыз тәсілі»)
Слайд 40 таныстыру, талдау.
«ҰБТ-ға ата-ана тілектері» жаттығуы
Ата-аналар балаларына тілектер айтады сосын психологтың қолынан ҰБТ-ға арналған тілектері бар қағазды суырып, оқып, кейін балаларына айтады.
Рефлексия: ата-аналар бүгінгі кездесуден алған әсерерімен бөліседі.
Қорытынды:отбасын бақыт жағалауын бетке алып, өмір айдынында жүзіп келе жатқан қайыққа теңесек, оның қос ескегін әке мен ана дер едік. Сондықтан ата-ананың үлкен мақсаты- өз баласын үлкен әріппен жазылатын Азамат етіп тәрбиелеу. Сіздің балаңыз-еліміздің ертеңгі болашағы.
Сілтеме: 
https://www.instagram.com/p/C0tkiVULfQN/?igshid=YzZhZTZiNWI3Nw==
Жалпы барлық сұрақтар жан-жақты қарастырылып, ақпараттар берілді, өзара ашық әңгіме жүргізілді. Соңында  «ҰБТ-ға ата-ана тілектері» жаттығуы өткізіліп, кері байланыс жасалды. 
Жауапты: мекеп әкімшілігі, профориентатор Ж.Ж. Кусайнова, педагог-психолог А. Ануарханқызы, пән мұғалімдері, сынып жетекші Ү. Қайролла.
]]>
ҰБТ мәселесі бойынша мектеп әкімшілігінің ұйымдастыруымен 11 «А» сынып ата-аналарын педагогикалық және психологиялық қолдау көрсету мақсатында ата-аналармен кедесу өтті.
Кездесу барысында:
-оқушылар мен ата-аналарды ҰБТ тапсыру ережесімен таныстыру;
-оқушылардың қазіргі уақыттағы дайындық деңгейлері;
-мамандық таңдау бойыша Қазақсандағы ЖОО-ны туралы толық мәлімметер бар сайттар, желілермен таныстыру;
-пән мұғалімдері оқушылардың дайындық деңгейлеріне, қосымша сабақтарының өтілуіне тоқталу.
-ҰБТ-ға дайындалуда психологиялық қолдау бойынша ата-аналарға ұсыныс кеңестер беру, «ҰБТ-ға дайындығым» сауалнама қорытындысы  және мінез-құлық ерекшеліктерін, мазасызық деңгейлерін анықтау нәтижелерімен таныстыру қойылды.
Педагог-психолог А. Ануарханқызы: Ұлттық Біріңғай Тестілеу – тестік технологияға негізделген. 2004 жылы алғаш рет Қазақстанда емтихан тапсырудың жаңа моделі – Ұлттық Біріңғай Тестілеу енгізілді. Тестілеу емитиханның негізгі формасы ретінде білім беру үрдісіндегі оқушылардың алдын ала дайындығын талап етеді. ҰБТ-ге дайындық барысында мектеп бітіруші түлек бойыңда үлкен күш қуаттың, анық ойдың, жақсы көңіл-күйдің болуы қажет Тестік тапсырмаларды орындауға көп машықтану, жаттығу тесттік баллды жоғарылатуға шынайы жол ашады. Жаттығу кезінде баланың өзі -өзі реттей білуі мен өзін - өзі бақылай білу дағдылары қалыптасады. Осындай жағдайда ата – ана тарапынан балаға психологиялық қолдау көрсетуі өте маңызды. Тестілеу бала мен ата –ана өміріндегі жауапты кезең болып табылады, оның нәтижесі балаңыздың   болашағын анықтайды
Түлектерді ҰБТ-ге дайындауда білімді субьект ретінде қалыптастыру үшін - жетістікке жетуге бағыттайтын, кездесетін кемшіліктерді ашып, түзету, дамыту, қолдау  жұмыстарын жүргізетін негізгі топ – пән мұғалімері, сынып жетекші, ата-аналар және педагог-психолог болып табылады. 
Біздің тарапымыздан тестілеуге дайындық кезеңіндегі іс-әрекет стратегияларымен тактикаларына жаттықтыру; Өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағыттау дағдыларына үйрету, Өз күшіне сенімін арттыру, ерік-жігерін күшейтуге бағыталған жұмыстарды жасаймыз.
Әрине, әр ата-ана баласына деген сезімін түрліше жеткізеді. Қандай жағдай болмасын, баланың өзіне деген сенім тудырып, қолдап отыру керек. Бала бір істен қателескен жағдайда оған шыдамдылық көрсету керек. Рас, кейде өзге біреудің балалары бойындағы қабілеті айрықша сияқты көрінеді. Бірақ ол басқа бала. Сондықтан әр баланың өзінің жеке басының ерекшелігін, ешкімге ұқсамайтын кейбір қасиеттерін сезіну керек. Кейде бала бір сәтсіздіктерге ұрынады. Ата-ана уайымдап, баланың еш нәрсеге икемі жоқ, қабілетсіз деген қорытындыға келеді. Осыдан баланың өзіне деген сенімі күрт жойылады, қолын қусырып, кездескен қиыншылықтарды жоюға дәрменсіз болады. Мұндай жағдайда ата-ана баласының жай ғана талпынысының өзін қолдап түсіне білуі керек. Ең бастысы, бала біздің оны қалай бағалайтынымызды және одан не күтетінімізді сезінуі және түсінуі тиіс.
ҰБТ-ға дайындауда ата-аналарға арналған психологиялық ұсыныстар:
Слайд 2 – 16- ға дейін таныстыру, талдау.
«ҰБТ-ға менің дайындығым» сауалнама нәтижелері:
Слайд 17 – 33 –ке дейін таныстыру, талдау.
Суицидтік мінез-құлықты анықтау тестінің көрсеткіштік нәтижелері:
 (авторы М.В. Горская)
Слайд 34 – 39 –ке дейін таныстыру, талдау.
Ата-аналармен ойын (баланы жақсы көрудің «Отыз тәсілі»)
Слайд 40 таныстыру, талдау.
«ҰБТ-ға ата-ана тілектері» жаттығуы
Ата-аналар балаларына тілектер айтады сосын психологтың қолынан ҰБТ-ға арналған тілектері бар қағазды суырып, оқып, кейін балаларына айтады.
Рефлексия: ата-аналар бүгінгі кездесуден алған әсерерімен бөліседі.
Қорытынды:отбасын бақыт жағалауын бетке алып, өмір айдынында жүзіп келе жатқан қайыққа теңесек, оның қос ескегін әке мен ана дер едік. Сондықтан ата-ананың үлкен мақсаты- өз баласын үлкен әріппен жазылатын Азамат етіп тәрбиелеу. Сіздің балаңыз-еліміздің ертеңгі болашағы.
Сілтеме: 
https://www.instagram.com/p/C0tkiVULfQN/?igshid=YzZhZTZiNWI3Nw==
Жалпы барлық сұрақтар жан-жақты қарастырылып, ақпараттар берілді, өзара ашық әңгіме жүргізілді. Соңында  «ҰБТ-ға ата-ана тілектері» жаттығуы өткізіліп, кері байланыс жасалды. 
Жауапты: мекеп әкімшілігі, профориентатор Ж.Ж. Кусайнова, педагог-психолог А. Ануарханқызы, пән мұғалімдері, сынып жетекші Ү. Қайролла.
]]>
admin Mon, 11 Dec 2023 11:48:55 +0600
Педагогтарға тұрмыстық және басқа да зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ұсыныстар http://1-kurchum.mektebi.kz/main/255-pedagogtara-trmysty-zhne-basa-da-zorly-zombylyty-aldyn-alu-bojynsha-synystar.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/255-pedagogtara-trmysty-zhne-basa-da-zorly-zombylyty-aldyn-alu-bojynsha-synystar.html      Егер зорлық-зомбылыққа күдік болса, педагогикалық қызметкерлер: 1. Баланың өзімен сөйлесіп, оны мұқият тыңдауға тырысыңыз. Бала сізге ашық болса, оған сеніңіз және оған қолдау көрсетіңіз. Балаңызға мұқият болыңыз, оның эмоционалдық және мінез-құлық ерекшеліктерінің себептерін анықтауға тырысыңыз. 2. Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен міндетті түрде сөйлесу. 3. Алынған жарақаттарды тіркеу үшін жедел жәрдем немесе басқа медициналық мекемеге хабарласыңыз. 4. Проблеманы шешуге полицияны немесе прокуратураны тарту. 5. Баланың тұрғылықты жері бойынша қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарласыңыз. Балаға зорлық-зомбылық көрсету және жәбірленушімен алғашқы қарым-қатынас жасау мүмкіндігі туралы күдік туындаса, мұғалім асығыс қорытынды жасамай, келесі әрекеттерді орындауы керек.
Біріншіден, баланың өмірі мен қауіпсіздігіне тікелей қауіп төнбесе, болжамдардың сенімділігі дереу және мұқият тексерілуі керек. Осы мақсатта баланың өзімен, оның ағаларымен, апа-сіңлілерімен және достарымен, көршілерімен, ата-анасымен (қамқоршылары, жақын туыстарымен) әңгімелесу, кәмелетке толмаған баланың сыртқы келбеті мен мінез-құлқын бақылау, кәмелетке толмаған баланың үйдегі тұрмыс жағдайымен таныстыру және т.б. пайдаланылады. Алынған мәліметтерді арнайы күнделікке енгізуге болады. Екіншіден, зорлық-зомбылық жасаушылар, ата-аналар немесе білім беру қызметкерлері (медициналық, сондай-ақ кез келген басқа мекеме)- көпшілік алдына шығаруды қаламай, болған оқиғаны жоққа шығаруына дайын бола отырып, жұмысқа психологты немесе әлеуметтік педагогты тарту;
Педагогтың жасаған әрекеттері зорлық-зомбылық фактісін растауға немесе теріске шығаруға әкелуі керек. Ең қиын жағдай жыныстық зорлық-зомбылық жағдайында. Тәжірибе көрсеткендей, балалар жыныстық тұтастықты бұзған кезде өтірік айтуы мүмкін, өйткені олар жиі құпияны сақтамағаны үшін жазаланамын деп қорқытады.
Сондықтан баланы зорлаушыдан қорғап қана қоймай, жәбірленушіні оның кінәсіздігіне сендіру керек. Жәбірленушінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, оған оның, мысалы, уақытша баспанада тұруға, белгілі бір адамдармен қарым-қатынас уақытын қысқарту үшін басқа сыныпқа ауыстыруға құқығы бар екенін түсіндіру қажет. т.б. Зорлық-зомбылықтан зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге тиімді көмек көрсетудің шарттары сенім, сондай-ақ қауіпсіздік сезімін қалыптастыру болып табылады. Баладан зорлық-зомбылық туралы сұрамас бұрын онымен байланыс орнату керек. Сенімді қарым-қатынастар жасаңыз. Бала әңгімелесушісіне сенетін болса, ашық болады және көбірек мәлімет береді. Балаға маманды мейірімді, қамқор және мұқият әңгімелесуші ретінде қабылдайтынын айту оңайырақ болады.
Әңгімелесуді бастаудың әртүрлі тәсілдері бар: • кішкентай балаларға ойын беріп, бірге ойнауға болады; Біраз уақыттан кейін сіз отбасы, достар және т.б. туралы жалпы сұрақтарды қоюға болады. • Үлкен балалармен бейтарап тақырыптар туралы сөйлескен жөн: мектеп, хобби, бос уақыт, отбасы. Қиындық балаға оның басынан өткеннің бәрін сөзбен айтып жеткізу қиынға соғады. Ол мұны өзінің мінез-құлқы мен іс-әрекеті арқылы дәлірек және оңай жеткізеді. Ол ойын арқылы барлық нәрсені жарақатсыз түрде көрсетеді.
Егер зорлық-зомбылық фактісі расталса және бала қарым-қатынасқа түссе, онда зорлық-зомбылық құрбанымен әңгімелесудегі басты мақсат - баланы қолдау, оны тыңдау және оған ішіндегісін шығарып тастауына  мүмкіндік беру. Қысым сезімін тудырмас үшін сұрақтарға кедергі жасамау немесе не болғанын өз сөзімен айтуға кедергі жасамау керек.
Өзін толығымен бала жақ екенін көрсету арқылы ересек адам жәбірленушіге көмек сұрауы өте дұрыс әрекет болғанын айтуы керек.
Нәтижеге қол жеткізу үшін әңгіменің алғы шарты баланы ашу-ызамен немесе сенімсіздікпен қорқытпау үшін тыныштықты сақтау болып табылады, әсіресе зорлаушы жақын туысы немесе мұғалімі болса.
Баламен сөйлескенде мынаны ескеру маңызды: 1. Ең алдымен, осы мәселеге, атап айтқанда, зорлық-зомбылық пен жыныстық зорлық-зомбылыққа өз көзқарасыңызды бағалау маңызды. 2. Баланың сөйлеуіне мән беру керек. Көбінесе зорлық-зомбылықтың құрбаны болушының оқиғаны сипаттау тілі ересектерді таң қалдырады және әдептілік шегінен шығады. Егер маман өз мақсатына қол жеткізгісі келсе, ол баланың тілін қабылдап, онымен сөйлескенде баланың өзі қолданатын сөздер мен атауларды қолдануы керек.
Баламен сөйлескен кезде бір мезгілде екі қарама-қайшы нұсқау беруге болмайды: • әдепсіз сөздер айтпай • болған оқиғаның барлығын айтып бер деп;
3. Бала, оның отбасы, мүшелері, зорлық-зомбылық жағдайы туралы ақпарат жинау қажет. Дегенмен, баламен сөйлесу кезінде сіз баланың өзі берген ақпаратты ғана пайдалануыңыз керек және ешбір жағдайда маман «бәрібір бәрін біледі» деген кеңестермен оған қысым жасамаңыз. 4. Ересек адамның мәлімдемелері, сұрақтары, вербалды және вербалды емес реакциялары кез келген бағалаушы көзқарастан ада болуы керек.
5. Зорлық-зомбылық құрбанымен сұхбаттасуға ниетті маман қажетінше көп уақыт жұмсауға дайын болуы керек, кейде бұл бірнеше сағатқа созылуы мүмкін.
6. Егер әңгімелесу зорлық жасалған жерде болса, бала, әдетте, зорлық-зомбылық туралы ештеңе айтпайды.  Әңгімелесу өтетін орын ұзақ жұмыс істеуге ыңғайлы, балаға жағымды және ыңғайлы болуы керек. 7. Ересек адамның сөзі, дауыс ырғағы жеңіл, іскер болуы керек. Сондай-ақ, сіз баланы қарқынды және үздіксіз көзбен байланыста болуға мәжбүрлемеуіңіз керек - бұл оны қорқытуы мүмкін. Сонымен қатар, ересек адам мен бала арасындағы қашықтық бала үшін қолайлы болу маңызды. 8. Тексеру және басқа жағдайларда сөйлескенде қарым-қатынас орнатуға жақсы әсер ететін қолды сипау, шашты ұйыстыру, өзін басу сияқты жанасудан және денеге тиюден аулақ болу керек. Егер жыныстық зорлық-зомбылық орын алса, ол баланы қорқытуы мүмкін.
9. Баланың әңгімесі кезінде оның сөзін бөлмеу, түзету немесе өте нақты жауаптарды қажет ететін сұрақтарды қоюға болмайды.
10. Сіз балаға «бәрі жақсы болады» деп уәде бере алмайсыз, өйткені зорлық-зомбылық туралы қайта еске түсіру және мүмкін сотпен тексеру кезеңі бала үшін жағымды болуы екіталай. 11. Кейбір жағдайларда баламен кім сөйлесетінін алдын ала анықтау керек: еркек немесе әйел, зорлаушының кім болғанына байланысты. Егер маман қандай да бір жолмен зорлаушыға ұқсайтын болса, бұл әңгімені айтарлықтай қиындатады. Егер баланың өзі зорлық-зомбылық туралы айтса немесе әңгіме барысында ересек адамның күдігі расталса, мұғалім (сынып жетекшісі, мұғалім, мұғалім және т.б.) өз бақылауларын жазбаша түрде ресімдеп, мектеп директорына береді. Егер зорлық-зомбылық нәтижесінде баланың өмірі мен денсаулығына қауіп төнсе, оны шұғыл түрде дәрігерге (мектептегі фельдшерлік пунктке, балалар емханасына, ауруханаға және т.б.) жіберу, сондай-ақ, ішкі істер органдарына оқиға туралы баяндау керек.
      Сонымен қатар, білім беру мекемесінің әкімшілігі зорлық-зомбылық фактілері туралы білім бөлімдеріне (бөлімшелеріне) және жергілікті атқарушы органдардың кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясына хабарлауға міндетті. Балаға зорлық-зомбылық көрсетудің жолын кесу үшін әлеуметтік педагог әртүрлі құрылымдармен тығыз жұмыс істеуі керек. Олардың қатарында ОКМДН, ішкі істер бөлімдерінің өкілдері, учаскелік полиция инспекторлары, үкіметтік емес ұйымдардың мүшелері және т.б. Әлеуметтік педагог учаскелік полиция қызметкерімен немесе инспектормен бірлесіп, қажетті тәрбие жағдайларымен қамтамасыз етілмеген балаларды анықтау үшін зорлық-зомбылық орын алған отбасылардың тұрмыстық және материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеруі тиіс. Балаларға қатысты зорлық-зомбылық фактілері туралы ақпарат келіп түскен жағдайда, толық ақпарат алу үшін ішкі істер бөлімінің профилактикалық жұмыс бөліміне осы тұлғалар туралы деректер базасында ықтимал бұзушылықтар туралы мәліметтердің бар екендігі туралы сұрау салу қажет. (әкімшілік жауапкершілікке тарту, соттылығы бар және т.б.) .
Сілтеме: https://www.instagram.com/reel/C0mGO55Jkzg/?utm_source=ig_web_copy_link


]]>
     Егер зорлық-зомбылыққа күдік болса, педагогикалық қызметкерлер: 1. Баланың өзімен сөйлесіп, оны мұқият тыңдауға тырысыңыз. Бала сізге ашық болса, оған сеніңіз және оған қолдау көрсетіңіз. Балаңызға мұқият болыңыз, оның эмоционалдық және мінез-құлық ерекшеліктерінің себептерін анықтауға тырысыңыз. 2. Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен міндетті түрде сөйлесу. 3. Алынған жарақаттарды тіркеу үшін жедел жәрдем немесе басқа медициналық мекемеге хабарласыңыз. 4. Проблеманы шешуге полицияны немесе прокуратураны тарту. 5. Баланың тұрғылықты жері бойынша қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарласыңыз. Балаға зорлық-зомбылық көрсету және жәбірленушімен алғашқы қарым-қатынас жасау мүмкіндігі туралы күдік туындаса, мұғалім асығыс қорытынды жасамай, келесі әрекеттерді орындауы керек.
Біріншіден, баланың өмірі мен қауіпсіздігіне тікелей қауіп төнбесе, болжамдардың сенімділігі дереу және мұқият тексерілуі керек. Осы мақсатта баланың өзімен, оның ағаларымен, апа-сіңлілерімен және достарымен, көршілерімен, ата-анасымен (қамқоршылары, жақын туыстарымен) әңгімелесу, кәмелетке толмаған баланың сыртқы келбеті мен мінез-құлқын бақылау, кәмелетке толмаған баланың үйдегі тұрмыс жағдайымен таныстыру және т.б. пайдаланылады. Алынған мәліметтерді арнайы күнделікке енгізуге болады. Екіншіден, зорлық-зомбылық жасаушылар, ата-аналар немесе білім беру қызметкерлері (медициналық, сондай-ақ кез келген басқа мекеме)- көпшілік алдына шығаруды қаламай, болған оқиғаны жоққа шығаруына дайын бола отырып, жұмысқа психологты немесе әлеуметтік педагогты тарту;
Педагогтың жасаған әрекеттері зорлық-зомбылық фактісін растауға немесе теріске шығаруға әкелуі керек. Ең қиын жағдай жыныстық зорлық-зомбылық жағдайында. Тәжірибе көрсеткендей, балалар жыныстық тұтастықты бұзған кезде өтірік айтуы мүмкін, өйткені олар жиі құпияны сақтамағаны үшін жазаланамын деп қорқытады.
Сондықтан баланы зорлаушыдан қорғап қана қоймай, жәбірленушіні оның кінәсіздігіне сендіру керек. Жәбірленушінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, оған оның, мысалы, уақытша баспанада тұруға, белгілі бір адамдармен қарым-қатынас уақытын қысқарту үшін басқа сыныпқа ауыстыруға құқығы бар екенін түсіндіру қажет. т.б. Зорлық-зомбылықтан зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге тиімді көмек көрсетудің шарттары сенім, сондай-ақ қауіпсіздік сезімін қалыптастыру болып табылады. Баладан зорлық-зомбылық туралы сұрамас бұрын онымен байланыс орнату керек. Сенімді қарым-қатынастар жасаңыз. Бала әңгімелесушісіне сенетін болса, ашық болады және көбірек мәлімет береді. Балаға маманды мейірімді, қамқор және мұқият әңгімелесуші ретінде қабылдайтынын айту оңайырақ болады.
Әңгімелесуді бастаудың әртүрлі тәсілдері бар: • кішкентай балаларға ойын беріп, бірге ойнауға болады; Біраз уақыттан кейін сіз отбасы, достар және т.б. туралы жалпы сұрақтарды қоюға болады. • Үлкен балалармен бейтарап тақырыптар туралы сөйлескен жөн: мектеп, хобби, бос уақыт, отбасы. Қиындық балаға оның басынан өткеннің бәрін сөзбен айтып жеткізу қиынға соғады. Ол мұны өзінің мінез-құлқы мен іс-әрекеті арқылы дәлірек және оңай жеткізеді. Ол ойын арқылы барлық нәрсені жарақатсыз түрде көрсетеді.
Егер зорлық-зомбылық фактісі расталса және бала қарым-қатынасқа түссе, онда зорлық-зомбылық құрбанымен әңгімелесудегі басты мақсат - баланы қолдау, оны тыңдау және оған ішіндегісін шығарып тастауына  мүмкіндік беру. Қысым сезімін тудырмас үшін сұрақтарға кедергі жасамау немесе не болғанын өз сөзімен айтуға кедергі жасамау керек.
Өзін толығымен бала жақ екенін көрсету арқылы ересек адам жәбірленушіге көмек сұрауы өте дұрыс әрекет болғанын айтуы керек.
Нәтижеге қол жеткізу үшін әңгіменің алғы шарты баланы ашу-ызамен немесе сенімсіздікпен қорқытпау үшін тыныштықты сақтау болып табылады, әсіресе зорлаушы жақын туысы немесе мұғалімі болса.
Баламен сөйлескенде мынаны ескеру маңызды: 1. Ең алдымен, осы мәселеге, атап айтқанда, зорлық-зомбылық пен жыныстық зорлық-зомбылыққа өз көзқарасыңызды бағалау маңызды. 2. Баланың сөйлеуіне мән беру керек. Көбінесе зорлық-зомбылықтың құрбаны болушының оқиғаны сипаттау тілі ересектерді таң қалдырады және әдептілік шегінен шығады. Егер маман өз мақсатына қол жеткізгісі келсе, ол баланың тілін қабылдап, онымен сөйлескенде баланың өзі қолданатын сөздер мен атауларды қолдануы керек.
Баламен сөйлескен кезде бір мезгілде екі қарама-қайшы нұсқау беруге болмайды: • әдепсіз сөздер айтпай • болған оқиғаның барлығын айтып бер деп;
3. Бала, оның отбасы, мүшелері, зорлық-зомбылық жағдайы туралы ақпарат жинау қажет. Дегенмен, баламен сөйлесу кезінде сіз баланың өзі берген ақпаратты ғана пайдалануыңыз керек және ешбір жағдайда маман «бәрібір бәрін біледі» деген кеңестермен оған қысым жасамаңыз. 4. Ересек адамның мәлімдемелері, сұрақтары, вербалды және вербалды емес реакциялары кез келген бағалаушы көзқарастан ада болуы керек.
5. Зорлық-зомбылық құрбанымен сұхбаттасуға ниетті маман қажетінше көп уақыт жұмсауға дайын болуы керек, кейде бұл бірнеше сағатқа созылуы мүмкін.
6. Егер әңгімелесу зорлық жасалған жерде болса, бала, әдетте, зорлық-зомбылық туралы ештеңе айтпайды.  Әңгімелесу өтетін орын ұзақ жұмыс істеуге ыңғайлы, балаға жағымды және ыңғайлы болуы керек. 7. Ересек адамның сөзі, дауыс ырғағы жеңіл, іскер болуы керек. Сондай-ақ, сіз баланы қарқынды және үздіксіз көзбен байланыста болуға мәжбүрлемеуіңіз керек - бұл оны қорқытуы мүмкін. Сонымен қатар, ересек адам мен бала арасындағы қашықтық бала үшін қолайлы болу маңызды. 8. Тексеру және басқа жағдайларда сөйлескенде қарым-қатынас орнатуға жақсы әсер ететін қолды сипау, шашты ұйыстыру, өзін басу сияқты жанасудан және денеге тиюден аулақ болу керек. Егер жыныстық зорлық-зомбылық орын алса, ол баланы қорқытуы мүмкін.
9. Баланың әңгімесі кезінде оның сөзін бөлмеу, түзету немесе өте нақты жауаптарды қажет ететін сұрақтарды қоюға болмайды.
10. Сіз балаға «бәрі жақсы болады» деп уәде бере алмайсыз, өйткені зорлық-зомбылық туралы қайта еске түсіру және мүмкін сотпен тексеру кезеңі бала үшін жағымды болуы екіталай. 11. Кейбір жағдайларда баламен кім сөйлесетінін алдын ала анықтау керек: еркек немесе әйел, зорлаушының кім болғанына байланысты. Егер маман қандай да бір жолмен зорлаушыға ұқсайтын болса, бұл әңгімені айтарлықтай қиындатады. Егер баланың өзі зорлық-зомбылық туралы айтса немесе әңгіме барысында ересек адамның күдігі расталса, мұғалім (сынып жетекшісі, мұғалім, мұғалім және т.б.) өз бақылауларын жазбаша түрде ресімдеп, мектеп директорына береді. Егер зорлық-зомбылық нәтижесінде баланың өмірі мен денсаулығына қауіп төнсе, оны шұғыл түрде дәрігерге (мектептегі фельдшерлік пунктке, балалар емханасына, ауруханаға және т.б.) жіберу, сондай-ақ, ішкі істер органдарына оқиға туралы баяндау керек.
      Сонымен қатар, білім беру мекемесінің әкімшілігі зорлық-зомбылық фактілері туралы білім бөлімдеріне (бөлімшелеріне) және жергілікті атқарушы органдардың кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясына хабарлауға міндетті. Балаға зорлық-зомбылық көрсетудің жолын кесу үшін әлеуметтік педагог әртүрлі құрылымдармен тығыз жұмыс істеуі керек. Олардың қатарында ОКМДН, ішкі істер бөлімдерінің өкілдері, учаскелік полиция инспекторлары, үкіметтік емес ұйымдардың мүшелері және т.б. Әлеуметтік педагог учаскелік полиция қызметкерімен немесе инспектормен бірлесіп, қажетті тәрбие жағдайларымен қамтамасыз етілмеген балаларды анықтау үшін зорлық-зомбылық орын алған отбасылардың тұрмыстық және материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеруі тиіс. Балаларға қатысты зорлық-зомбылық фактілері туралы ақпарат келіп түскен жағдайда, толық ақпарат алу үшін ішкі істер бөлімінің профилактикалық жұмыс бөліміне осы тұлғалар туралы деректер базасында ықтимал бұзушылықтар туралы мәліметтердің бар екендігі туралы сұрау салу қажет. (әкімшілік жауапкершілікке тарту, соттылығы бар және т.б.) .
Сілтеме: https://www.instagram.com/reel/C0mGO55Jkzg/?utm_source=ig_web_copy_link


]]>
admin Fri, 08 Dec 2023 12:19:56 +0600
«Өз-өзіне қол жұмсау құралдарына қол жеткізуді шектеу» бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізу http://1-kurchum.mektebi.kz/main/254-z-zne-ol-zhmsau-raldaryna-ol-zhetkzud-shekteu-bojynsha-aparatty-tsndru-zhmysyn-zhrgzu.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/254-z-zne-ol-zhmsau-raldaryna-ol-zhetkzud-shekteu-bojynsha-aparatty-tsndru-zhmysyn-zhrgzu.html Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Балалардың құқықтарын қорғау комитеті Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен әл-ауқатын қамтамасыз ету жөніндегі 2023-2025 жылдарға арналған кешенді жоспарының 28-тармағын іске асыру шеңберінде (ҚР Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы) Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы Күршім ауданы бойынша білім бөлімінің «Ю.А. Гагарин атындағы №1 Күршім орта мектебі» КММіс-шара өтті.Мектебіміздің әлеуметтік педагогтары Г.К. Жаксыбаева, Ә.Б. Калиакперова, педагог-психологтар А. Ануарханқызы, А. Қабен, мектеп медбикесі Л.С. Кусаинова, алғашқы әскери дайындық және техникалық қауіпсіздік мұғалімі Т.П. Рамазанов және Күршім АБП ЖБҚБ КТІ жБ УПИ полиция капитаны Жамбоуов Ерканат Ергалиевич қатысуымен 8-ші сынып оқушыларына «Өз-өзіне қол жұмсау құралдарына (шатырға шығуды бақылау, орынсыз контентті бұғаттау, дәрілік препараттарды жауапты қолдану) қол жеткізуді шектеу бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмысы жүргізілді. Іс-шарада бала құқықтары туралы, жасөспірімдер арасында құқықбұзушылықтың салдары, жауапкершілікке тартылу,тәртіп сақтау ережелері, дәрілік препараттарды жауапты қолдану бойынша ақпараттық түсіндіру және өмірге деген сүйіспеншілік арттыруда тренингтік жаттығу жұмысы жасалды. Соңында оқушыларға қорытындылау сұрақтары қойылып, пікірлері сұралды, кері байланыс жасалды. Іс-шара өз дәрежесінде өткізілді.
Сілтеме: https://www.instagram.com/p/C0llKWdrvEs/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==

]]>
  • ]]>
    admin Fri, 08 Dec 2023 12:12:40 +0600
    «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» тақырыбында оқыту-тренингтік жаттығу сабағы http://1-kurchum.mektebi.kz/main/247-zorly-zombylysyz-balaly-sha-tayrybynda-oytu-treningtk-zhattyu-sabay.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/247-zorly-zombylysyz-balaly-sha-tayrybynda-oytu-treningtk-zhattyu-sabay.html Шара барысында оқушылар зорлық-зомбылықтың анықтамасын нақытлап, тақырыпқа қатысты бірнеше сұрақтар төңірегінде ой пікірлерін білдірді. Зорлық-зомбылықтың үш түрі, оның сипаттамаларымен және бала құқықтарымен  танысты.
    Жағдаяттар арқылы рөлдік ойындар ойнап, тапсырмалар орындады. Зорлық-зомбылықтан өзін өзің қорғаудың бірнеше тәсілдерін меңгерді.
    Қиын жағдайға ұшырағанда хабарласу нөмірлері берілді.
    Қорытынды кезеңінде рефлексия жасалып, кері байланыс жасалды.
    Жауапты: А. Ануарханқызы, А. Қабен, Бақыт фракциясының мүшелері 9 «Б» сынып оқушылары Э. Адылхан, Ш. Ризабек
    ]]>
    Шара барысында оқушылар зорлық-зомбылықтың анықтамасын нақытлап, тақырыпқа қатысты бірнеше сұрақтар төңірегінде ой пікірлерін білдірді. Зорлық-зомбылықтың үш түрі, оның сипаттамаларымен және бала құқықтарымен  танысты.
    Жағдаяттар арқылы рөлдік ойындар ойнап, тапсырмалар орындады. Зорлық-зомбылықтан өзін өзің қорғаудың бірнеше тәсілдерін меңгерді.
    Қиын жағдайға ұшырағанда хабарласу нөмірлері берілді.
    Қорытынды кезеңінде рефлексия жасалып, кері байланыс жасалды.
    Жауапты: А. Ануарханқызы, А. Қабен, Бақыт фракциясының мүшелері 9 «Б» сынып оқушылары Э. Адылхан, Ш. Ризабек
    ]]>
    admin Fri, 01 Dec 2023 10:48:05 +0600
    «Электронды сенім жәшігі» туралы http://1-kurchum.mektebi.kz/main/205-jelektrondy-senm-zhshg-turaly.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/205-jelektrondy-senm-zhshg-turaly.html Қоғамдағы балалардың жағдайы туралы ақпараттану, балалар мен ересектерге психологиялық, педагогикалық және құқықтық көмек көрсету және олардың проблемаларын шешу мақсатында мектебімізде «Сенім телефоны» мен «Сенім жәшігі», «Электронды сенім жәшігі» жұмыс жасайды. 

    Білім алушылар мен ересектер “Сенім жәшігіне” және «Электронды сенім жәшігіне» мектептің кіре берісінде, дәліздерде көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы өз шағымдарын, хаттарын, ішкі сезімдерін, ой-пікірлерін, өтініштерін, қобалжытатын жағдайларын жазып қалдыра алады.

    Өтініштерді қарап, тиісті шара қабылдау, соның ішінде аталған мәселелерді қарауға және заңнамада белгіленген шара қолдануға құзыреттілік мемлекеттік органдарға жолдау міндетін жүзеге асырады.

    “Сенім жәшігіне” түскен хаттар мен өтініштер дәптерге тіркеледі, көрсетілген мәселелер мобильдік топ мүшелерімен шешіледі.

    ]]>
    Қоғамдағы балалардың жағдайы туралы ақпараттану, балалар мен ересектерге психологиялық, педагогикалық және құқықтық көмек көрсету және олардың проблемаларын шешу мақсатында мектебімізде «Сенім телефоны» мен «Сенім жәшігі», «Электронды сенім жәшігі» жұмыс жасайды. 

    Білім алушылар мен ересектер “Сенім жәшігіне” және «Электронды сенім жәшігіне» мектептің кіре берісінде, дәліздерде көрсетілген QR кодты сканерлеу арқылы өз шағымдарын, хаттарын, ішкі сезімдерін, ой-пікірлерін, өтініштерін, қобалжытатын жағдайларын жазып қалдыра алады.

    Өтініштерді қарап, тиісті шара қабылдау, соның ішінде аталған мәселелерді қарауға және заңнамада белгіленген шара қолдануға құзыреттілік мемлекеттік органдарға жолдау міндетін жүзеге асырады.

    “Сенім жәшігіне” түскен хаттар мен өтініштер дәптерге тіркеледі, көрсетілген мәселелер мобильдік топ мүшелерімен шешіледі.

    ]]>
    admin Wed, 15 Nov 2023 18:52:23 +0600
    Мектеп психологтарының жұмыс барысы http://1-kurchum.mektebi.kz/main/119-mektep-psihologtaryny-zhmmys-barysy.html http://1-kurchum.mektebi.kz/main/119-mektep-psihologtaryny-zhmmys-barysy.html        Елімізде оқушылар арсында болып жатқан түрлі жағайалрға байланысты оқу жылы көлеміде жасөспірімдер  арасындағы зорлық –зомбылық, наақорлық, суицидтің  алдын алу, ата-аналарды, педагогтары психологиялық қолдау   мақсатында жылдық жоспар құрылып, директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларымен, сынып жетекшілермен біріге отырып жұмыстар атқарылды. 

    5-11 сыныптар аралығында Google формада ватсап желісі арқылы мектеп ішіндегі, сынып ішіндегі зорлық –зомбылықты, тәртіпсіздікті, құқық бұзушылыққа қатысты оқушылардың көзқарасын анықтау мақсатында  «Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын?» атты   сауалнама жүргізді, оған  182 оқушы қатысты. Сауалнама нәтижесіне сүйеніп оқушылардың зорлық-зомбылық жайлы, қай жерде оған адам тап болуы мүмкін және ондай жағдайда не істеу керектігі туралы   түсініктері дұрыс қалыптасқан, ата-аналарымен   жақсы-қарым қатынаста, әлеуметтік желілерде дұрыс отыру әдебін біледі. Мектепте үлкен сыныптардың кішілерге қандайда бір күш көрсету жағдайлары бар деп ойлайсыңба? деген сұраққа 100 % оқушы «ЖОҚ» деп жауап берді. Балалар арасында психоэмоционалды да, физикалық та зорлық – зомбылық көрсету байқалмайды. Яғни, жағымды қолайлы ортада білім алып отыр деп айтуға болады.

    Мектетегі булинг пен кибербуллингтің адын алу мақсатында 6-шы сынытарға буллингті алдын алу бойынша профилатикалық сабақ өткізлді.

    «Менің сыныбы буллингке қарсы» тақырыбында 9 сынып оқушыларымен психологиялық сағат өткізілді. Онда балалар арасында буллинг мәселесіне назар аударту, әлеуметтік құбылысқа қарсы тұра алу иммунтетін қалыптастыру басы мақсат болды. Оқушыларға буллинг дегеніз не, түрлері, белгілері мен сипатары қандай болады, құрбандары кімдер және ондай жағдайға ұшырап қалғанда әрекет ету алгоритмдері мен кеңестер берілді. Өткізген: педагог-психолог А.Қабен. 

    https://www.instagram.com/p/CrxOi82IDIn/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==

    «Бақытты ана-бақытты бала-бақытты ел» және «Отбасындағы зорлық зомбылыққа жол бермейік» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.

    Мақсаты: балаларға қатыгездікпен қарау мәселесі бойынша ата-аналарды ақпараттандыру, жәбірлеуді болдыртпайтын және оның алдын алуда ата-ананың міндетін түсіндіру. Ата-ана мен бала арасындағы сенімді сыйластықты, бір-біріне деген сезімді нығайту. Ата – ана -отбасының негізгі діңгегі, бастапқы дәнекері екенін ескеріп, мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу.

    17.11.2022 жылы аудандық  ақсақалдар алқасының төрағасы Есманбек Адаевич, аудандық білім бөлімінің әдіскері Айзада Солтановна, аудандық әйелдер ұйымының төрайымы   Ляззат Сагындыковнаның қатысуымен «Бақытты ана-бақытты бала-бақытты ел» және «Отбасындағы зорлық зомбылыққа жол бермейік» тақырыбы аясында «Ата – ана мен бала арасындағы  сенімді сыйластықты,  бір-біріне деген сезімді нығайту, мектеп, ата- ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу мақсатында» ата-аналарға арналған дөңгелек үстел өткізілді. Жиналыс барысында көптеген сұрақтарға жауаптар алынды. «Ашық айтамын» жаттығуы арқылы ата – аналар өз пікірлерін және ұсыныстарын жазып сенім жәшігіне қалдырды. Өткізген: әкелер мен аналар мектеп клубының жетекшілері Е.Е. Актекенов, Б.Е. Кизамадиева және мектеп психологтары А.Ж Ромбаева, М.Б Зияшова.

    https://www.instagram.com/p/ClEV740oVDi/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==


    «Қыз тәрбиесі – ұлт   тәрбиесі» тақырыбында дөңгелек үстел.

    Білімділік: Өнерге,мәдениеттке,өткен тарихқа,отаншылдыққа өз көзқарастарын тәрбиелей отырып, отбасының алтын арқауы – негізі болуға үйрету. Мейірімдік пен қамқорлық қасиеттерін, ізеттіліктерін қалыптастыру.

    Дамытушылық мақсаты: қыз баланының қоғамдық белсенді мүшесі екенін ұғынуға, адал достықты, таза махаббатты түсінуге тәриелеу.

    Тәрбиелік мақсаты: қыз баланы ұқыптылыққа, тазалыққа, үлкенді және достарын сыйлауға, мектепте өзін – өзі ұстауға, қыздардың   мінез тұрақтылығын қалыптастыра отырып инабаттылыққа, әдептілікке, ізет пен мәдениееттілікке тәрбиелеу.

    Қорытынды: Дөңгелек үстелге аудандық ауруханадан қыздар медбикесі Бақыт Советқызы арнайы келіп, кеңестерімен бөлісті. Дөңгелек үстелден кейін кейбір оқушыларда өз бойындағы кемшіліктен арыла білуі керек, бұл әрбір адам болам, азамат болам деп құлшынған жанның қолынан келер нәрсе деген түсінік қалыптасты. Бүгінгі бозбала – ертеңгі қамқор әке,баланың панасы,әулеттің тірегі ,бүгінгі бойжеткен- ертеңгі аяулы ана,ақылшы әже, әулеттің ұйтқысы.



    Желоқсан айында түсік түсіру, ерте жүктілік және жыныстық инфекциялар салдарлары тақырыбында қыздарға түсіндіру сабағы өткізілді. Өткізген:Күршім аудандық ауруханасының әйелдер қарау бөлімінің акушеркасы Бакыт Советқызы және мектеп медбикесі Л. Қусайнова. Ұйымдастырған: мектеп психологтары мен қыздар клубы.


    https://www.instagram.com/p/Cjz8qYPL2ta/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==


     






     8 –ші сынып оқушыларының ата-аналрымен «Балалар мәселесі: ата-аналар көзқарасымен» тақырыбында кездесу өткізілді.

    Мақсаты: Тәрбие мақсатында ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру.


       Кездесу семинарында заманауи отбасы үшін де, білім беру жүйесінде де өзекті мәселе -  баламен ата-ана қатынастарын реттеу және жеткіншектерді тәрбиелеу  туралы сөз қозғалды. 

    Жасөспірімдік кезеңнің   ерекшеліктері және қазіргі қоғамда белең алып  тұрған баланы теріс бағытқа апарар түрлі жолдар, оларға түспеудің алдын алу шаралары туралы айтылды. 


    https://www.instagram.com/p/CsSaBAVIArk/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==



    Ата-аналар белсене қатысып, өтілген кездесудің олар үшін тиімді болғанын айтып, өзіндік жағымды пікілерін білдірді.

              Оқушылардың бойындағы алғыс айту, ризашылық білдіу қасиеттерін   жоғарылату, өз бойындағы мейірімділіктің көріну деңгейін анықтау мақсатында 10 сыныптармен  «Шынайы жүректен алғыс» атты психологиялық тренинг жүргізілді. 

       Тренинг барысындағы жаттығулырға оқушылар белсене қатысып,  айнала жақындарына  жиі алғыс айтудың маңыздылығын түсінді. 

    Осылайша тек бір-бірімізге жағымды, жылы сөз айтуды әдетке айналдыру арқылы  жақсы мінез-құлық қалыптастыра аламыз деген қорытындыға келді.


    https://www.instagram.com/p/CpC-_hDrAUF/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==







    Қыркүйек айының алғашқы күндері  «Отбасы бақыт- мекені» тақырыбындағы республикалық апталық шеңберінде мектебімізде мектепалды даярлық және бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен психологиялық тренингтік жаттығу жұмысы жүргізілді.

    Онда отбасылық құндылықтар жөнінде ой қозғалып, ата-ананың рөлі бала үшін ерекше екендігі, баланың бақытты отбасында тәрбиелену маңыздылығы туралы пікірлері айтылды. Барлық қатысушы белсенділік көрсетіп,  шара соңында ізгі тілектерін білдірді.

     Әр отбасында тек махаббат пен түсіністік орнасын.

    Жауапты: мектеп педагог-психологтары: Ануарханқызы А.,   Қабен А.


    https://www.instagram.com/reel/Cw47iFZrBY7/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==


    Тақырыбы: «Зорлық зомбылықсыз балалық шақ»

     Мақсаты:1.Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағұлмат беру,адамның ең жаман қасиеті екенін айту.

    2.Адамның ең басты құндылығы оның бостандығы,олай болса оқушыларға адамзаттық құқықтарымен бас бостандықтарын қорғауы туралы үйрету.

    3.Зорлық зомбылық адам ағзасына тікелей әсер ететін түсіндіру.

    Қорытынды: Немістің ақыны В.Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып шығып, шалғындардан, орманнан өткенде, тауға шыққанда гүл тұқымдарын сеуіп жүруді жақсы көреді.Оның жүрген жерлері мезгілі келгенде керемет гүлдер өсіп шығатын . Сұлулық әлемі, әсемдік әлемі байыды. Сол сияқты дүниеде зорлық – зомбылық болмаса адам өмірі,адамзат дүниесі сұлу да әсем болар еді.

    Қазіргі заманғы білім беру саласы тұлғаның жеке бас ерекшелітерін ескеруге бағытталған оқу әдістемелерін іздеу бағытында жылжуда. Яғни, оқушыларды жалпыға қабылданған үлгі бойынша бейімдемейтін, керісінше әрқайсысының жеке дара ерекшеліктерін максималды түрде дамыта алатын әдістемелерді іздеу, қолдану бағытын қолға алуда.

    Соған орай әрбір оқушы біліммен жан –жақты қаруланып, жетістікке жете алатын, бәсекеге қабілетті бола білуі керек,  өйткені білім – оларың болашағын бағдарлайды. Сәйкесінше, педагогтың міндеті – функционалдық сауаттылықты  арттыру мақсатында оқушының білімді тиімді меңгеруіне және оны тәжірибеде қолдана алуына көмектесу болып табылады. Ал бұл үшін педагог әрбір оқушыға индивидуалды ықпал ете білу етіп, олардың жеке бастарындағы даралық қабылдау ерекшеліктерін анықтай алуы маңызды.



    https://www.instagram.com/reel/CjtyhUrIvtc/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==




    «Халықаралық нашақорлыққа және есірткінің заңсыз айналымына қарсы күрес күніне ойластырылған есірткіге қарсы профилкатикалық іс-шаралар» мектебіміздің жоспарына сәйкес «Балалар- біздің болашағымыз» тақырыбындағы спорттық –эстафеталық жарыс өткізілді.
     Мақсаты: Салауатты өмір салтын ұстануға баулу. Спортқа деген қызығушылығын арттыру. Білім алушылардың икемділігі мен ептіліктерін, шапшаңдылық қабілеттерін дамыту. Балалық шақтың ең қызықты күндерін есте сақтау.
     Іс-шараға оқушылар жоғары белсенділікпен қатысып, жаттығуларды қызығушылықпен орындады. 

    Ата-аналарды педагогикалық сауаттылығын арттыру мақсатында жыл көлемінде жоспар бойынша кездесулер, ата-аналар жиналысы өткізілді. Онда бүгінгі таңдағы жасөспірімдер арасында өзекті мәселелер және қоғам өмірінде баланы теріс бағытқа апарар түрлі жолдар -психикалық проблемалар, зиянды әдеттер, зорлық-зомбылық, суицид және нашақорлық,шылым шегу (электрондық сигарет), ерте жастан жүктілік әлеуметтік желілерге деген жоғары қызығушылық, компьютер, телефонға деген тәуелділікке қатысты  барлық өзекті сұрақтар көтеріліп, ата-аналарды көзқарасы, пікірлері тыңдалып, өзара талданды, ұсыныстар берілді.


    Әкімішілік, сынып жетешілер, пән мұғалімдері тарапынан түскен сұраныстар бойынша, ұсынған оқушылар, ата-аналармен т.б кеңес беру жұмысы жүргізіліп, кеңес беру журналына тіркеліп отырды. 

    ]]>
           Елімізде оқушылар арсында болып жатқан түрлі жағайалрға байланысты оқу жылы көлеміде жасөспірімдер  арасындағы зорлық –зомбылық, наақорлық, суицидтің  алдын алу, ата-аналарды, педагогтары психологиялық қолдау   мақсатында жылдық жоспар құрылып, директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларымен, сынып жетекшілермен біріге отырып жұмыстар атқарылды. 

    5-11 сыныптар аралығында Google формада ватсап желісі арқылы мектеп ішіндегі, сынып ішіндегі зорлық –зомбылықты, тәртіпсіздікті, құқық бұзушылыққа қатысты оқушылардың көзқарасын анықтау мақсатында  «Зорлық – зомбылық туралы мен не ойлаймын?» атты   сауалнама жүргізді, оған  182 оқушы қатысты. Сауалнама нәтижесіне сүйеніп оқушылардың зорлық-зомбылық жайлы, қай жерде оған адам тап болуы мүмкін және ондай жағдайда не істеу керектігі туралы   түсініктері дұрыс қалыптасқан, ата-аналарымен   жақсы-қарым қатынаста, әлеуметтік желілерде дұрыс отыру әдебін біледі. Мектепте үлкен сыныптардың кішілерге қандайда бір күш көрсету жағдайлары бар деп ойлайсыңба? деген сұраққа 100 % оқушы «ЖОҚ» деп жауап берді. Балалар арасында психоэмоционалды да, физикалық та зорлық – зомбылық көрсету байқалмайды. Яғни, жағымды қолайлы ортада білім алып отыр деп айтуға болады.

    Мектетегі булинг пен кибербуллингтің адын алу мақсатында 6-шы сынытарға буллингті алдын алу бойынша профилатикалық сабақ өткізлді.

    «Менің сыныбы буллингке қарсы» тақырыбында 9 сынып оқушыларымен психологиялық сағат өткізілді. Онда балалар арасында буллинг мәселесіне назар аударту, әлеуметтік құбылысқа қарсы тұра алу иммунтетін қалыптастыру басы мақсат болды. Оқушыларға буллинг дегеніз не, түрлері, белгілері мен сипатары қандай болады, құрбандары кімдер және ондай жағдайға ұшырап қалғанда әрекет ету алгоритмдері мен кеңестер берілді. Өткізген: педагог-психолог А.Қабен. 

    https://www.instagram.com/p/CrxOi82IDIn/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==

    «Бақытты ана-бақытты бала-бақытты ел» және «Отбасындағы зорлық зомбылыққа жол бермейік» тақырыбында дөңгелек үстел өткізілді.

    Мақсаты: балаларға қатыгездікпен қарау мәселесі бойынша ата-аналарды ақпараттандыру, жәбірлеуді болдыртпайтын және оның алдын алуда ата-ананың міндетін түсіндіру. Ата-ана мен бала арасындағы сенімді сыйластықты, бір-біріне деген сезімді нығайту. Ата – ана -отбасының негізгі діңгегі, бастапқы дәнекері екенін ескеріп, мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу.

    17.11.2022 жылы аудандық  ақсақалдар алқасының төрағасы Есманбек Адаевич, аудандық білім бөлімінің әдіскері Айзада Солтановна, аудандық әйелдер ұйымының төрайымы   Ляззат Сагындыковнаның қатысуымен «Бақытты ана-бақытты бала-бақытты ел» және «Отбасындағы зорлық зомбылыққа жол бермейік» тақырыбы аясында «Ата – ана мен бала арасындағы  сенімді сыйластықты,  бір-біріне деген сезімді нығайту, мектеп, ата- ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу мақсатында» ата-аналарға арналған дөңгелек үстел өткізілді. Жиналыс барысында көптеген сұрақтарға жауаптар алынды. «Ашық айтамын» жаттығуы арқылы ата – аналар өз пікірлерін және ұсыныстарын жазып сенім жәшігіне қалдырды. Өткізген: әкелер мен аналар мектеп клубының жетекшілері Е.Е. Актекенов, Б.Е. Кизамадиева және мектеп психологтары А.Ж Ромбаева, М.Б Зияшова.

    https://www.instagram.com/p/ClEV740oVDi/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==


    «Қыз тәрбиесі – ұлт   тәрбиесі» тақырыбында дөңгелек үстел.

    Білімділік: Өнерге,мәдениеттке,өткен тарихқа,отаншылдыққа өз көзқарастарын тәрбиелей отырып, отбасының алтын арқауы – негізі болуға үйрету. Мейірімдік пен қамқорлық қасиеттерін, ізеттіліктерін қалыптастыру.

    Дамытушылық мақсаты: қыз баланының қоғамдық белсенді мүшесі екенін ұғынуға, адал достықты, таза махаббатты түсінуге тәриелеу.

    Тәрбиелік мақсаты: қыз баланы ұқыптылыққа, тазалыққа, үлкенді және достарын сыйлауға, мектепте өзін – өзі ұстауға, қыздардың   мінез тұрақтылығын қалыптастыра отырып инабаттылыққа, әдептілікке, ізет пен мәдениееттілікке тәрбиелеу.

    Қорытынды: Дөңгелек үстелге аудандық ауруханадан қыздар медбикесі Бақыт Советқызы арнайы келіп, кеңестерімен бөлісті. Дөңгелек үстелден кейін кейбір оқушыларда өз бойындағы кемшіліктен арыла білуі керек, бұл әрбір адам болам, азамат болам деп құлшынған жанның қолынан келер нәрсе деген түсінік қалыптасты. Бүгінгі бозбала – ертеңгі қамқор әке,баланың панасы,әулеттің тірегі ,бүгінгі бойжеткен- ертеңгі аяулы ана,ақылшы әже, әулеттің ұйтқысы.



    Желоқсан айында түсік түсіру, ерте жүктілік және жыныстық инфекциялар салдарлары тақырыбында қыздарға түсіндіру сабағы өткізілді. Өткізген:Күршім аудандық ауруханасының әйелдер қарау бөлімінің акушеркасы Бакыт Советқызы және мектеп медбикесі Л. Қусайнова. Ұйымдастырған: мектеп психологтары мен қыздар клубы.


    https://www.instagram.com/p/Cjz8qYPL2ta/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==


     






     8 –ші сынып оқушыларының ата-аналрымен «Балалар мәселесі: ата-аналар көзқарасымен» тақырыбында кездесу өткізілді.

    Мақсаты: Тәрбие мақсатында ата-аналардың педагогикалық сауаттылығын арттыру.


       Кездесу семинарында заманауи отбасы үшін де, білім беру жүйесінде де өзекті мәселе -  баламен ата-ана қатынастарын реттеу және жеткіншектерді тәрбиелеу  туралы сөз қозғалды. 

    Жасөспірімдік кезеңнің   ерекшеліктері және қазіргі қоғамда белең алып  тұрған баланы теріс бағытқа апарар түрлі жолдар, оларға түспеудің алдын алу шаралары туралы айтылды. 


    https://www.instagram.com/p/CsSaBAVIArk/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==



    Ата-аналар белсене қатысып, өтілген кездесудің олар үшін тиімді болғанын айтып, өзіндік жағымды пікілерін білдірді.

              Оқушылардың бойындағы алғыс айту, ризашылық білдіу қасиеттерін   жоғарылату, өз бойындағы мейірімділіктің көріну деңгейін анықтау мақсатында 10 сыныптармен  «Шынайы жүректен алғыс» атты психологиялық тренинг жүргізілді. 

       Тренинг барысындағы жаттығулырға оқушылар белсене қатысып,  айнала жақындарына  жиі алғыс айтудың маңыздылығын түсінді. 

    Осылайша тек бір-бірімізге жағымды, жылы сөз айтуды әдетке айналдыру арқылы  жақсы мінез-құлық қалыптастыра аламыз деген қорытындыға келді.


    https://www.instagram.com/p/CpC-_hDrAUF/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==







    Қыркүйек айының алғашқы күндері  «Отбасы бақыт- мекені» тақырыбындағы республикалық апталық шеңберінде мектебімізде мектепалды даярлық және бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен психологиялық тренингтік жаттығу жұмысы жүргізілді.

    Онда отбасылық құндылықтар жөнінде ой қозғалып, ата-ананың рөлі бала үшін ерекше екендігі, баланың бақытты отбасында тәрбиелену маңыздылығы туралы пікірлері айтылды. Барлық қатысушы белсенділік көрсетіп,  шара соңында ізгі тілектерін білдірді.

     Әр отбасында тек махаббат пен түсіністік орнасын.

    Жауапты: мектеп педагог-психологтары: Ануарханқызы А.,   Қабен А.


    https://www.instagram.com/reel/Cw47iFZrBY7/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==


    Тақырыбы: «Зорлық зомбылықсыз балалық шақ»

     Мақсаты:1.Оқушыларға зорлық зомбылық туралы мағұлмат беру,адамның ең жаман қасиеті екенін айту.

    2.Адамның ең басты құндылығы оның бостандығы,олай болса оқушыларға адамзаттық құқықтарымен бас бостандықтарын қорғауы туралы үйрету.

    3.Зорлық зомбылық адам ағзасына тікелей әсер ететін түсіндіру.

    Қорытынды: Немістің ақыны В.Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып шығып, шалғындардан, орманнан өткенде, тауға шыққанда гүл тұқымдарын сеуіп жүруді жақсы көреді.Оның жүрген жерлері мезгілі келгенде керемет гүлдер өсіп шығатын . Сұлулық әлемі, әсемдік әлемі байыды. Сол сияқты дүниеде зорлық – зомбылық болмаса адам өмірі,адамзат дүниесі сұлу да әсем болар еді.

    Қазіргі заманғы білім беру саласы тұлғаның жеке бас ерекшелітерін ескеруге бағытталған оқу әдістемелерін іздеу бағытында жылжуда. Яғни, оқушыларды жалпыға қабылданған үлгі бойынша бейімдемейтін, керісінше әрқайсысының жеке дара ерекшеліктерін максималды түрде дамыта алатын әдістемелерді іздеу, қолдану бағытын қолға алуда.

    Соған орай әрбір оқушы біліммен жан –жақты қаруланып, жетістікке жете алатын, бәсекеге қабілетті бола білуі керек,  өйткені білім – оларың болашағын бағдарлайды. Сәйкесінше, педагогтың міндеті – функционалдық сауаттылықты  арттыру мақсатында оқушының білімді тиімді меңгеруіне және оны тәжірибеде қолдана алуына көмектесу болып табылады. Ал бұл үшін педагог әрбір оқушыға индивидуалды ықпал ете білу етіп, олардың жеке бастарындағы даралық қабылдау ерекшеліктерін анықтай алуы маңызды.



    https://www.instagram.com/reel/CjtyhUrIvtc/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==




    «Халықаралық нашақорлыққа және есірткінің заңсыз айналымына қарсы күрес күніне ойластырылған есірткіге қарсы профилкатикалық іс-шаралар» мектебіміздің жоспарына сәйкес «Балалар- біздің болашағымыз» тақырыбындағы спорттық –эстафеталық жарыс өткізілді.
     Мақсаты: Салауатты өмір салтын ұстануға баулу. Спортқа деген қызығушылығын арттыру. Білім алушылардың икемділігі мен ептіліктерін, шапшаңдылық қабілеттерін дамыту. Балалық шақтың ең қызықты күндерін есте сақтау.
     Іс-шараға оқушылар жоғары белсенділікпен қатысып, жаттығуларды қызығушылықпен орындады. 

    Ата-аналарды педагогикалық сауаттылығын арттыру мақсатында жыл көлемінде жоспар бойынша кездесулер, ата-аналар жиналысы өткізілді. Онда бүгінгі таңдағы жасөспірімдер арасында өзекті мәселелер және қоғам өмірінде баланы теріс бағытқа апарар түрлі жолдар -психикалық проблемалар, зиянды әдеттер, зорлық-зомбылық, суицид және нашақорлық,шылым шегу (электрондық сигарет), ерте жастан жүктілік әлеуметтік желілерге деген жоғары қызығушылық, компьютер, телефонға деген тәуелділікке қатысты  барлық өзекті сұрақтар көтеріліп, ата-аналарды көзқарасы, пікірлері тыңдалып, өзара талданды, ұсыныстар берілді.


    Әкімішілік, сынып жетешілер, пән мұғалімдері тарапынан түскен сұраныстар бойынша, ұсынған оқушылар, ата-аналармен т.б кеңес беру жұмысы жүргізіліп, кеңес беру журналына тіркеліп отырды. 

    ]]>
    admin Tue, 19 Sep 2023 02:45:25 +0600