Педагогтарға тұрмыстық және басқа да зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ұсыныстар » КГУ Курчумская СШ №1
Municipal public institution
"Курчумская средняя школа №1 имени Ю.А.Гагарина"
отдела образования по Курчумскому areaу
Управления образования Восточно Казахстанской области
Қабылдау бөлімі :
+7(72339) 22-0-17
Есепші бөлімі:
+7(72339) 22-0-17
Version for для
слабовидящих
» » Педагогтарға тұрмыстық және басқа да зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ұсыныстар
08
December
2023

Педагогтарға тұрмыстық және басқа да зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ұсыныстар

     Егер зорлық-зомбылыққа күдік болса, педагогикалық қызметкерлер: 1. Баланың өзімен сөйлесіп, оны мұқият тыңдауға тырысыңыз. Бала сізге ашық болса, оған сеніңіз және оған қолдау көрсетіңіз. Балаңызға мұқият болыңыз, оның эмоционалдық және мінез-құлық ерекшеліктерінің себептерін анықтауға тырысыңыз. 2. Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен міндетті түрде сөйлесу. 3. Алынған жарақаттарды тіркеу үшін жедел жәрдем немесе басқа медициналық мекемеге хабарласыңыз. 4. Проблеманы шешуге полицияны немесе прокуратураны тарту. 5. Баланың тұрғылықты жері бойынша қорғаншылық және қамқоршылық органдарына хабарласыңыз. Балаға зорлық-зомбылық көрсету және жәбірленушімен алғашқы қарым-қатынас жасау мүмкіндігі туралы күдік туындаса, мұғалім асығыс қорытынды жасаMay, келесі әрекеттерді орындауы керек.
Біріншіден, баланың өмірі мен қауіпсіздігіне тікелей қауіп төнбесе, болжамдардың сенімділігі дереу және мұқият тексерілуі керек. Осы мақсатта баланың өзімен, оның ағаларымен, апа-сіңлілерімен және достарымен, көршілерімен, ата-анасымен (қамқоршылары, жақын туыстарымен) әңгімелесу, кәмелетке толмаған баланың сыртқы келбеті мен мінез-құлқын бақылау, кәмелетке толмаған баланың үйдегі тұрмыс жағдайымен таныстыру және т.б. пайдаланылады. Алынған мәліметтерді арнайы күнделікке енгізуге болады. Екіншіден, зорлық-зомбылық жасаушылар, ата-аналар немесе білім беру қызметкерлері (медициналық, сондай-ақ кез келген басқа мекеме)- көпшілік алдына шығаруды қалаMay, болған оқиғаны жоққа шығаруына дайын бола отырып, жұмысқа психологты немесе әлеуметтік педагогты тарту;
Педагогтың жасаған әрекеттері зорлық-зомбылық фактісін растауға немесе теріске шығаруға әкелуі керек. Ең қиын жағдай жыныстық зорлық-зомбылық жағдайында. Тәжірибе көрсеткендей, балалар жыныстық тұтастықты бұзған кезде өтірік айтуы мүмкін, өйткені олар жиі құпияны сақтамағаны үшін жазаланамын деп қорқытады.
Сондықтан баланы зорлаушыдан қорғап қана қойMay, жәбірленушіні оның кінәсіздігіне сендіру керек. Жәбірленушінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, оған оның, мысалы, уақытша баспанада тұруға, белгілі бір адамдармен қарым-қатынас уақытын қысқарту үшін басқа сыныпқа ауыстыруға құқығы бар екенін түсіндіру қажет. т.б. Зорлық-зомбылықтан зардап шеккен балалар мен жасөспірімдерге тиімді көмек көрсетудің шарттары сенім, сондай-ақ қауіпсіздік сезімін қалыптастыру болып табылады. Баладан зорлық-зомбылық туралы сұрамас бұрын онымен байланыс орнату керек. Сенімді қарым-қатынастар жасаңыз. Бала әңгімелесушісіне сенетін болса, ашық болады және көбірек мәлімет береді. Балаға маманды мейірімді, қамқор және мұқият әңгімелесуші ретінде қабылдайтынын айту оңайырақ болады.
Әңгімелесуді бастаудың әртүрлі тәсілдері бар: • кішкентай балаларға ойын беріп, бірге ойнауға болады; Біраз уақыттан кейін сіз отбасы, достар және т.б. туралы жалпы сұрақтарды қоюға болады. • Үлкен балалармен бейтарап тақырыптар туралы сөйлескен жөн: мектеп, хобби, бос уақыт, отбасы. Қиындық балаға оның басынан өткеннің бәрін сөзбен айтып жеткізу қиынға соғады. Ол мұны өзінің мінез-құлқы мен іс-әрекеті арқылы дәлірек және оңай жеткізеді. Ол ойын арқылы барлық нәрсені жарақатсыз түрде көрсетеді.
Егер зорлық-зомбылық фактісі расталса және бала қарым-қатынасқа түссе, онда зорлық-зомбылық құрбанымен әңгімелесудегі басты мақсат - баланы қолдау, оны тыңдау және оған ішіндегісін шығарып тастауына  мүмкіндік беру. Қысым сезімін тудырмас үшін сұрақтарға кедергі жасамау немесе не болғанын өз сөзімен айтуға кедергі жасамау керек.
Өзін толығымен бала жақ екенін көрсету арқылы ересек адам жәбірленушіге көмек сұрауы өте дұрыс әрекет болғанын айтуы керек.
Нәтижеге қол жеткізу үшін әңгіменің алғы шарты баланы ашу-ызамен немесе сенімсіздікпен қорқытпау үшін тыныштықты сақтау болып табылады, әсіресе зорлаушы жақын туысы немесе мұғалімі болса.
Баламен сөйлескенде мынаны ескеру маңызды: 1. Ең алдымен, осы мәселеге, атап айтқанда, зорлық-зомбылық пен жыныстық зорлық-зомбылыққа өз көзқарасыңызды бағалау маңызды. 2. Баланың сөйлеуіне мән беру керек. Көбінесе зорлық-зомбылықтың құрбаны болушының оқиғаны сипаттау тілі ересектерді таң қалдырады және әдептілік шегінен шығады. Егер маман өз мақсатына қол жеткізгісі келсе, ол баланың тілін қабылдап, онымен сөйлескенде баланың өзі қолданатын сөздер мен атауларды қолдануы керек.
Баламен сөйлескен кезде бір мезгілде екі қарама-қайшы нұсқау беруге болMayды: • әдепсіз сөздер айтпай • болған оқиғаның барлығын айтып бер деп;
3. Бала, оның отбасы, мүшелері, зорлық-зомбылық жағдайы туралы ақпарат жинау қажет. Дегенмен, баламен сөйлесу кезінде сіз баланың өзі берген ақпаратты ғана пайдалануыңыз керек және ешбір жағдайда маман «бәрібір бәрін біледі» деген кеңестермен оған қысым жасамаңыз. 4. Ересек адамның мәлімдемелері, сұрақтары, вербалды және вербалды емес реакциялары кез келген бағалаушы көзқарастан ада болуы керек.
5. Зорлық-зомбылық құрбанымен сұхбаттасуға ниетті маман қажетінше көп уақыт жұмсауға дайын болуы керек, кейде бұл бірнеше сағатқа созылуы мүмкін.
6. Егер әңгімелесу зорлық жасалған жерде болса, бала, әдетте, зорлық-зомбылық туралы ештеңе айтпайды.  Әңгімелесу өтетін орын ұзақ жұмыс істеуге ыңғайлы, балаға жағымды және ыңғайлы болуы керек. 7. Ересек адамның сөзі, дауыс ырғағы жеңіл, іскер болуы керек. Сондай-ақ, сіз баланы қарқынды және үздіксіз көзбен байланыста болуға мәжбүрлемеуіңіз керек - бұл оны қорқытуы мүмкін. Сонымен қатар, ересек адам мен бала арасындағы қашықтық бала үшін қолайлы болу маңызды. 8. Тексеру және басқа жағдайларда сөйлескенде қарым-қатынас орнатуға жақсы әсер ететін қолды сипау, шашты ұйыстыру, өзін басу сияқты жанасудан және денеге тиюден аулақ болу керек. Егер жыныстық зорлық-зомбылық орын алса, ол баланы қорқытуы мүмкін.
9. Баланың әңгімесі кезінде оның сөзін бөлмеу, түзету немесе өте нақты жауаптарды қажет ететін сұрақтарды қоюға болMayды.
10. Сіз балаға «бәрі жақсы болады» деп уәде бере алMayсыз, өйткені зорлық-зомбылық туралы қайта еске түсіру және мүмкін сотпен тексеру кезеңі бала үшін жағымды болуы екіталай. 11. Кейбір жағдайларда баламен кім сөйлесетінін алдын ала анықтау керек: еркек немесе әйел, зорлаушының кім болғанына байланысты. Егер маман қандай да бір жолмен зорлаушыға ұқсайтын болса, бұл әңгімені айтарлықтай қиындатады. Егер баланың өзі зорлық-зомбылық туралы айтса немесе әңгіме барысында ересек адамның күдігі расталса, мұғалім (сынып жетекшісі, мұғалім, мұғалім және т.б.) өз бақылауларын жазбаша түрде ресімдеп, мектеп директорына береді. Егер зорлық-зомбылық нәтижесінде баланың өмірі мен денсаулығына қауіп төнсе, оны шұғыл түрде дәрігерге (мектептегі фельдшерлік пунктке, балалар емханасына, ауруханаға және т.б.) жіберу, сондай-ақ, ішкі істер органдарына оқиға туралы баяндау керек.
      Сонымен қатар, білім беру мекемесінің әкімшілігі зорлық-зомбылық фактілері туралы білім бөлімдеріне (бөлімшелеріне) және жергілікті атқарушы органдардың кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі комиссиясына хабарлауға міндетті. Балаға зорлық-зомбылық көрсетудің жолын кесу үшін әлеуметтік педагог әртүрлі құрылымдармен тығыз жұмыс істеуі керек. Олардың қатарында ОКМДН, ішкі істер бөлімдерінің өкілдері, учаскелік полиция инспекторлары, үкіметтік емес ұйымдардың мүшелері және т.б. Әлеуметтік педагог учаскелік полиция қызметкерімен немесе инспектормен бірлесіп, қажетті тәрбие жағдайларымен қамтамасыз етілмеген балаларды анықтау үшін зорлық-зомбылық орын алған отбасылардың тұрмыстық және материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеруі тиіс. Балаларға қатысты зорлық-зомбылық фактілері туралы ақпарат келіп түскен жағдайда, толық ақпарат алу үшін ішкі істер бөлімінің профилактикалық жұмыс бөліміне осы тұлғалар туралы деректер базасында ықтимал бұзушылықтар туралы мәліметтердің бар екендігі туралы сұрау салу қажет. (әкімшілік жауапкершілікке тарту, соттылығы бар және т.б.) .

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив